Tuesday 23 October 2012

Counting days!!!

Jom sama2 mengira dgn aku....
Sangat la chiwinyer Cik Ida Suziana ooiii...
Macam la 1st time nak travel...
Padahal tiap2 tahun..merata ceruk aje berjalannyer..

Ntah nape..aku ada rasa teruja jugak..
Tapi takut gak nak excited sgt...
Maklumlah kat sana mcm2 citer yg aku dengar...
Banyak pencopet..ada yg kena pukau2...kes kena tipu...
Tu belum masuk peniaga2 jalanan yg akan kerumun korang suh beli brg jualan diaorang...
Haaaa....keje aku skrg, asyik dok depan lappy...
Baca pengalaman rakan2 blogger yg dah pernah ke sana...
Tu yg aku tau jugak serba sedikit...

Sambil2 tu, aku pun ada buat wishlist barang utk aku beli di sana..
Dah sah2 bukan senang nak ke sana..
Wajib la aku wat survey dulu...
So, wishlist aku tu nanti..akan aku update bila dah dekat2 nk pegi...

Last but not least...
Harap2 trip kami ke Bandung nanti...
Akan selamat pegi dan selamat balik...




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~