Tuesday 4 December 2012

KENDURI KAWEN ANAK BUAHKU...

Assalamualaikum...
Apa korang buat cuti ujung minggu lepas??
Aku sibuk minggu nihhhh...
Sibuk tolong menyemak kat kenduri sepupu aku...
Dia mengawenkan anak perempuan pertama...
Jom kita ushar pengantin itu....
Jeng...jeng...jeng....

nie la rupa pengantin perempuan @ anak buah aku yg berkahwin pada 1.12.2012...

Kenduri buat kat dewan...
Senang citer..umah xkotor...xserabut...
Simple aje...buat makan beradap jer kat cni..
Pastu potong kek..
Dah abih makan kek...jalan2 jumpa tetamu yg hadir...
Simple aje kan??
Zaman sekarang nie..orang nk mudah aje..
Yang penting tetamu yg datang mendoakan kesejahteraan pengantin...
Ini..doa yg aku titipkan buat kedua pengantin...

MENURUT Abu Hurairah r.a. apabila mendoakan seseorang yang baru berkahwin, 
Rasulullah s.a.w. akan berkata, 

Maksudnya: "Semoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada 
kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikan.”


Jom layan gambar lagi...
Malas menaip sebenarnya...
Haaaa..jom...jom...tengok bawah....

yang nie kat Dewan  Serbaguna JKKK, Seri Ampangan, Nibong Tebal..

Selesai kenduri di pihak perempuan pada 1.12.2012...
Next day, kami bergerak ke Gopeng, Perak untuk acara menyambut menantu di pihak lelaki...
Jugak di buat di dewan..apatah namanyer...
Tidaklah aku tahu...
Kami berkumpul di umah pengantin perempuan dan dalan jam 11 pagi bertolak ke sana...

 sama cantik sama padan..bagai pinang dibelah dua...


another one more...cantikkan....

Ok..selesai sudah majlis kawen anak buah aku...
So, pasnih ada yg lain plak akan menyusul...
Jom siapkan baju lawa2 utk attend kenduri lagi...
Cukup takat nie dulu...
Jumpa di lain entry yer...

nota kaki : jangan la tanya aku bila pulak...xde mood nak soal jawab bab2 tu...tunggu Fahrin Ahmad xmasuk2 meminang....takkan aku lak nak pinang dia... hihihiiiihhhhh...



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~