Thursday 1 August 2013

MOOD RAYA SUDAH DATANG......

OOwwwhhh...syahdunyer...
Radio dah makin banyak menyiarkan lagu raya....
Hooiiiii...suka benar la buat aku terawang2....
Dah berapa kali aku terjerit2 nak balik kampungggggggg.....

Meronta-ronta la jiwa aku nie nak shopping raya....
Mana idaknyer...bawah ofis aku nih...
Dah siap berkhemah2 orang menjual macam2 persiapan nak raya...
Mana bole tahan weiii....aku nengok jer dari atas nie...
Aku nie pantang...kalu orang upload jer konon ada offer...
Kalut jer aku...macam la nak shopping banyak sangat...

Bercakap pasal raya....
Rasanyer betul la orang cakap...
Raya nie lebih pada budak2 jer....
Pada diaorang, bila sebut jer Hari Raya...semua nak baru...
Baju, kasut, kopiah, tudung...semua wajib baru...
Kalau x...xraya la namanyer...
Dulu aku kecik2...camtu la jugak...
Sekarang nie, makin lama makin membesar macam johan...
So, aku dah kurang kisah pasal persiapan raya...
Cuma yang pasti, kuih raya dan duit raya untuk family...wajib ada....
Persiapan untuk diri sendiri...cukuplah apa yang ada....
Xde la gelut sangat semua nak baru...

Meh la ramai2 nengok muka aku yang gedik2 tu...



Cam poyo jer muka...
Maklum la..mood bohsan habisss...
Cepat la raya!!!!!!!!!













Tengok...khemah orang dok menjual dah start penuh barang2 dagangan....
Bikin hati membuak2 jer...

-

-

-


-

-


-



-




-


Lastly....dipersembahkan muka aku nan comel lagi gediksss....




Gedik nak raya sangat la konon...
Aku sebenarnya lebih teruja nak C U T I jer...









THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

1 comment:

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~