Tuesday 9 July 2013

JOM MINUM COOL BLOG....

Assalamualaikum....

Sebut pasal Cool Blog nie...
Mesti teringat adik lelaki aku, Azif Syazwan...
Budak tu kalu nampak jer muka aku...
Ayat skema dia..."Along, blanja Cool Blog...."
Hehhhhhh...Ada skali tu aku pun terjebak sama dengan ajakan dia...
Cool Blog nie baru jer bukak kat Parit Buntar...
So, pegi la kami berdua...
Tapi aku cakap kat dia..."Along xreti nak pilih2 nie....hang aje la yg order"
Since memang xramai orang yg beratur menunggu giliran...Aku relakan jer la diri menunggu sama...
Sementera tu, sibuk tangan aku nie dok snap gambar...
Kedai Cool Blog nie sweet kecik molek jer...
Jom layan gambar2 yg aku snap....






Semua kat atas nie...sekitar keadaan dalam kedai Cool Blog Parit Buntar...
Kecuali gambar muka aku dok pegang air tu...
Yang tu kat umah...
Nak jugak menempek skali...
Konon2 budget boleh ganti Heliza....hikhikhikkkk!!!
Untuk hari tu, kami try Jagung Blog & Chocolate Oreo...
Memang sedap....Mama abah aku pun suka jugak...
Paling diaorang suka J Blog...

Ok...aku nak release kan banyak story sebelum nak posa esok...
So, bye bye dulu yer...




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~