Sunday 11 November 2012

Misi Shopping di Bandung...

Assalamualaikum...
Seperti yang aku pernah katakan dalam blog yg lepas...
Before pegi aku akan wishlist kan barang2 yg hendak aku beli di Bandung nun...
This is my 1st visit to Bandung...
So, aku dah menjelajah ke blog rakan2 blogger...
Untuk melihat dan membaca nukilan mereka berkaitan dengan Bandung...

Sedikit sebanyak ada la ilmu yg aku dapat daripada bacaan aku itu...
So dah tau la..apa yg nak di cari...apa yg ada..apa yg patut buat dan jangan buat...
Kat cni aku nak senaraikan barang2 yang aku nak beli kat sana...
Antaranya ialah:
  • Handbeg yang talinya rantai...
  • Tudung bawal yg berkerawang atas kepala
  • Kain cotton / cotton sulaman (utk pakai pi keje)
  • Baju blouse (nak pakai jenjalan)
  • Kain batik jawa (utk pakai hari Khamis)
  • Baju yg siap jahit (nak pakai ke ofis)
  • Baju t-shirt Bandung
  • Kain lace (pakai utk kenduri kendara)
  • Pisang salai keju
  • Brownies chocolatechip
Ok...itu aje la barang yg aku agak2 akan beli...
Sebenarnya...yg aku highlight kat atas tu...wajib beli...
Yang lain2 tak masuk list tu..namanya TERBELI...
Shopping kan satu terapi utk hilangkan stress...
(actually...xstress pun aku shopping jugak...)

Aku akan update kat korang nanti pas balik Bandung...
Apa yg aku beli dan terbeli...
Kita tengok...banyak yg beli ikut list ke atau banyak yg terkuar list...
Apapun..aku excited beb...
Harap perjalanan kami dilindungi dan jauhilah kami dari sebarang bencana...
Moga perjalanan kami selamat pegi dan selamat pulang...

!! AdioS AmigoS !!






THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~