Sunday 11 November 2012

Preperation untuk bercuti..

Assalamualaikum..
Mencuri sedikit masa utk meng'update' blog aku yg dah nk bersawang...
Memang semenjak 2 menjak ni sibuk bebenar aku nih...
Langsung xdisentuh blog nih...
Minta maaf yer sayang...mummy sibuk skit...

Ok, ari nie 11.11.2012..
So, esok adalah hari yg di tunggu2...
Sebabnya, esok aku dan 7 org lagi ahli group akan menjejakkan kaki ke Bandung, Indonesia...
Aku nie jenis yg last minit...
Ke mana pun aku nak pi, mesti sehari sebelumnya baru kalut nak packing beg..
Nak buat camne...dah habit...
Tapi listing barang apa nak bawak..aku dah siap tulis dalam note book...
Pas dah sumbat dalam beg...nota tu pun aku pangkah2...

Utk percutian kali nie..
Aku just bawak beg galas belakang jer...
Rasanya utk 4 ari, cukup sgt la tu...
Yang pastinya, baju 4 helai, baju tido 2 helai, seluar 2 helai...
Yang lain2 tu...wajib la bawak...korang faham2 sendiri aje la yer...


tttaaaarrrraaaaaa.....ini la beg yg aku nak bawak...
cukup ke xcukup ke...pandai2 la aku....
sebab aku bawak beg ini sahaja???
korang sah2 tahu tentang Airasia(AA) kan??
utk check in luggage, kita kena bayar kat AA...
so untuk penjimatan, aku xmau check in luggage...
jadi hanya hand carry aje masuk dalam flight...
tapi hanya dihadkan sebanyak 7kg sahaja per person utk hand carry...


Ok, itu jer cerita persediaan aku untuk ke Bandung...
Selain mengingatkan diri agar lebih berhati2..
Aku dah minta mama sediakan padlock..
Untuk kuncikan beg2 kami sewaktu pergi n balik nanti...
Ohhh yaaa...jangan lupa bawak beg silang...
Kat Indonesia banyak pencopet, so dinasihatkan berhati2 dgn beg memasing...

Cukup sudah entri kali nie...
Doakan kami dan ahli kumpulan selamat pegi dan balik yer...
!! AdioS AmigoS !!


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~