Sunday 17 April 2016

FAREWELL PARTY TERTUTUP UNTUK KAK ILAH....




Farewell kali ni special sikit...
Majlis kali ni tertutup…
Hanya utk kenalan rapat saja…
Memang dibuat khas oleh Kak Venny….
Untuk meraikan pertukaran dan perpindahan Kak Ilah ke Kuala Lumpur…


Sedih, memang sgt sedih…
Aku rapat jugak dengan Kak Ilah…
Sebabnya, bila dengan dia, aku gelak tak hingat dunia…
Memang tak dak nak cover2…cakap pun main aci nak cakap ja…
Tak dak isu nak sentap2 pun….


So, jamuan tertutup ni dibuat kat The Gate Café…
Semua urusan di handle oleh Kak Venny…
TQ Kak Venny ajak I join sama….
Sorang2 dah angkat kaki dari KKIA Taiping…
Bila pulak la turn aku nie…. L


Ok..jom tengok gambar kami sepanjang majlis nie….


Yang sebelah kanan dan depan aku tu la yang diraikan...
JM Nor Fadzilah bt Mansor...




Kamera kalau kat tangan aku...
Memang punah...sure banyak muka aku ja...
Nasib la kan???
Tengok Big Boss aku photobomb kat situ...
Saja tau !!





Posing banyak2...nanti bole tengok bila rindu....





Makanan penuh meja...
Waktu nie semua mampu senyum lagi...




Semua gaya takmo berganjak dari meja...
Masing2 nak hadap makanan ja...
Almaklum la tengahari...harus la lapaq...




Time nie mampu senyum lagi...
Tunggu la sat lagi masing2 mata masuk habuk !!!




Hadiah dan kek adalah benda wajib untuk setiap farewell....
Untung la ramai yang sayang kan???



Farewell nie start dengan acara makan2 dulu...
Maklum la acara tak formal...
Bila masuk acara speech2 nie...
Mula la masing2 cari tisu...
Aku sedih gak, tapi sempat cover....
Hihihihiiii....
Malu la...satgi abih semua org tengok....


Sorry la...gambaq bagi hadiah tak tau pi tang mana...
Cukup la gambaq2 nie untuk simpanan dalam blog aku nih...
Last but not least....


 Harus la gambar aku yang tengah riang gumbira sebab dapat makan...
Haahhahhahahh....



Buat Kak Ilah...
Selamat berkhidmat di tempat baru...
Semoga Allah permudahkan semua urusan akak...
Ingat, we luv u...
Tak kira akak kat mana pun...moga ukhwah persahabatan kita berpanjangan...




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~