Wednesday 28 August 2013

~USM~ BILA AKU JUMPA GENG BARU....

Tajuk konon gengstar habis...
Sebenarnya ada hati nak lawan tajuk lagu Bila Aku Kaya...
Konon nak bajet retis la plak...

Ok...aku nak tempek gambar...
Story morry pasai berkampung nie aku dah citer...
boleh click S I N I...
Skrang nie part 2...citer pasai jumpa geng baru....
Berkampung kat USM selama 4 hari...
Wajib la kena cari kawan2 baru...
Kang haru plak aku xde member nak sembang...
Mulut aku nie...bukannya tau nak dok diam...
Kalu diam tu...maknanya aku lena la tu....
Jangan buang masa...jom tengok gambar ahli2 gengstar aku....


Bab posing...memang bab yg paling aweks2 suka...
On jer camera...sume pandai jer tangkap lentok...
Senyum xhengatttt!!!!!!!!


Muka segar bugar...maklumlah...pagi2 memangla segar...
Cuba time class petang...comot jer rupa...
Dengan bangganyer diperkenalkan....dari kiri...aku, Iena, Norbayti & Feby....
Gengstar semua nie memang best!!!...
Sapa datang awal...mesti tolong booking kerusi utk ahli gengstar yang lain...
Jadinyer...kerusi kami kat dewan nie...memang dari day 1 sampai day 4....tetap di kerusi yang sama...
Tengok....betapa hebatnyer gengstar2 ni!!!


1 more photo dengan kakak tudung pink kita...
Akak nie, kami panggil Kak Shida...
Semangat akak nie...anak 5 orang, tapi nawaitu nak belajar lagi tu yang buat kami semua bangga...
Bukan senang tau, seorang isteri, seorang ibu, seorang career woman dan yg terbaru...tanggungjawab sebagai student plak lagi...Bukan calang2 orang tau boleh buat camnih...


Norbayti & Feby... 


Aku dengan Iena...
Comel jer gambar nih....
Iena sama course Pengurusan dengan aku, cuma dia amik Marketing, aku lak amik Organisasi...
Best kenai dengan minah nie...
Dalam masa 4 hari, aku agak rapat dengan dia...
Selalu aku kata kat dia....'nanti bila habis nie, mesti hang rindu kat aku...'
Yer la....kami bergaduh manja...merepek2..bergelak ketawa...kawan susah senang...kawan nganyam ketupat...serba serbi la...



Gambaq vengong dari kami berdua....


Aku dengan Kak Syida...


Moralnyer...aku berterima kasih kat gengstar2 nie...
Sebab sama2 bersusah payah mengharungi minggu orientasi bersama...
Walaupun baru jer kenal...tapi dah boleh bertepuk tampar bagai...
Aku sangat2 gumbira dapat kenal diaorg nie...
Sampaikan ada orang ingatkan kami semua nie...memang dah kenal lama...
Apapun...terima kasih sekali lagi kerana mewarnai hari orientasi saya dengan meriah sekali...
Hopefully dapat jumpa diaorg lagi waktu Minggu Intensif nanti...



nota : nantikan kemunculan kami lagi menghuru harakan bumi USM....



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~