Tuesday 28 May 2013

PETUA UNTUK SAMSUNG GALAXY TAB TAK BOLEH SWITCH ON....

Assalamualaikum....

Ari nie just nak share pasal my tab...
Ohhooooiiiiii.....sakitnyer ati bila last Sunday my tab xleh switch on...
Memula dia bagi signal bateri weak...
Tapi time tu, disebabkan tengah asyik...
Aku pun buat2 la xdengar signal tu...
Konon dalam hati...sempat lagi nie!!!!

Bila game yg aku main tu kalah...terus cepat2 cari bateri...
Elok aku nak on suis plug jer...my tab terus padam terus...
Dalam hati...ok...xpe....biar dia rehat!!!
Then, sok pagi aku terus pegi check tab aku...
Naik meroyan aku bila my tab xleh on...
Dalam hati dok cakap...tu la main game xingat apa dah...
Sampai langsung merajuk tab xboleh nak on....
Macam2 aku buat sume xjadi...
Dalam kepala otak ingat esok nak bawak ke Samsung Centre jer la...
Tapi yang paling sakit ati....tab tu aku baru jer beli seminggu...
Takkan tokey kedai tab yg aku beli nie tipu aku pulak...
Macam2 ada dalam fikiran aku time tu...
Sampaikan yg last sekali aku fikir...kalu betul tab aku nie rosak....
Aku nak buat aduan kat Tribunal Tuntutan Pengguna Malaysia...
Hahhhhh...dasyat giler time tu...sampai ke situ aku fikir...

Tapi semalam, aku masuk keje....
Terus aku dok depan PC ofis...godek sana godek sini...
Tetiba aku terjumpa dengan 1 blog nie....
Dan yang best, aku baca komen2 kat bawah blog nie...
Owhh...rupanyer ramai yg menghadapi masalah cam aku nie....
Dengan petua yang diberi, aku balik umah...
Dengan excited nyer...terus cuba...
Alhamdulillah....aku berjaya meng'on' kan tab aku tu!!!!!!!!

Petua nyer untuk switch on kan our tab....
Korang click kat bawah nie yer....

Memang aku bagi kredit la untuk pemilik blog nie....
Terima kasih daun keladi untuk petua / info berkaitan tab xleh switch on nie yer....

Untuk hari nie...sampai cni dulu...
Moga berjumpa di lain n3...
Chhooowwww!!


nota kaki : dengan syarat tab korang tu bukanlah berpunca disebabkan jatuh ke...terendam air ke...petua nie untuk tab nyer dalam keadaan baik yer...

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

5 comments:

  1. awak..tq share petua tu...senang betul nak bukak tab..hehehe...
    salam perkenalan...

    ReplyDelete
  2. bagi la link terus ke artikel tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klik aje kat link di atas tu...
      http://kidzhouse.blogspot.com/search?q=samsung+tab

      Delete
    2. awak tekan kat PETUA tu dah terus link ke article tu.......

      Delete

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~