Thursday, 30 June 2016

SANTAI TIME FINAL EXAM



Cepat jer masa berjalan...
Sedaq2 dah hujung bulan posa dah...
Final Exam aku kat USM pun jatuh dalam bulan posa jugak...
Penatnya Allah saja yang tau...
Apapun jadi, cuba la menikmati masa yang ada sebaik mungkin...



Kami nikmati musim exam dengan sebaik mungkin...
Jalan2 tu harus ada...
Takkan nak mengadap buku 24 jam...
Mau gila aku kalau dok ngadap buku camtu hari2...
So...curi sikit masa...
Keluaq nikmati hidup dengan kawan2 kesayangan...
Suka duka dengan depa ni dari Tahun 1 lagi...
Eina, Kak Liza and Mardiyah...




complete 4 of us...




Bila dah lapaq..takleh nak pikiaq banyak...kecuali selfie!!!





Alkisahnya nak makan saja...tp melarat pulak ke Queensbay lepas dah kenyang makan...





Dah macam2 gaya ada...bajet takmo tengok camera la tu...




Org lain cantik ja posing...aku bantai lena plak kat situ...





Hoiii...gaya macam2 sangat aihhh...




Punya la Kak Liza tu nak menyorok belakang si Eina....




Last but not least, nie la partner in crime aku....
Every story.....every moment....just between us...




Cerita musim exam banyak sangat...
Tak larat nak cerita...
Yang patut2 ja la ya....
Jumpa lagi nanti... :)






THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~