Thursday 24 November 2016

FAMILY DAY KKIA TAIPING...



Sabtu lepas, 20 Nov...
Kami ada Family Day untuk keluarga dan staff KKIA Taiping...
Kali nie, buat di Bukit Merah Lake Town Club House...
Actually, aku pun last minit join...
Pada mulanya aku memang takmo join...
Tapi last minit, selepas kena hasutan dan dirasuk kawan2...
Aku pun menerima la rasukan depa dengan rela hati...
Kebetulan Mama dgn Abah pun tak dak aktiviti...
So, jom la kita pi secara berjemaah...


Agenda bermula dari jam 3 pm...
Cam biasa la aku...ngam2 sampai...
Masih sempat membantu apa yang patut...
Elok sampai ja nampak En. Ulul, my ex collegue...
Dia resign dan fokus buat business...
Dalam kalut2 sempat gak la dia panggil ambik gambar dengan dia...
The next day, he send me that picture through WA...
So, boleh la tempek kat sini buat kenang-kenangan...






Ok, back to our Family Day...
Actually, tak formal la acara petang nie...
Just nak santai2 ja...
Aku bertindak jadi emcee bidan terjun...
Dengan takdak teks...memang aku main hauk ja la apa nak cakap...
Nasib korang la dengaq aku merepek kan...
Apa yang best, setiap orang mesti bawak pulang hadiah cabutan bertuah...
Dan dapat cenderahati untuk yg hadir pada petang tu...


Macam2 game ada...
Untuk budak2, dewasa lelaki, dewasa wanita dan juga pasangan...
Aku tak sempat main, maklumla...jadi emcee...
Next family day, kena add lagi game untuk dewasa dan pasangan...
Baru meriah...anak2 memang dah tentu2 byk game...
Tu belum masuk lagi tak dan2 nak terjun swimming pool...


Yang pasti, aku enjoy dengan Family Day KKIA nie...
Next time, gerenti aku pi lagi...
Tu pun kalau masih ada kat KKIA lagi la...
Ok tu ja nak share....
Layan ja gambar kat bawah...
Semua harap gambar yg kawan2 send ja...
Aku sendiri mmg takdan nak amik gambar...











































Ok...itu ja nak update buat masa nie...
Jumpa lagi nanti...




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~