Thursday 26 December 2013

JALAN...SHOPPING....MAKAN...AGENDA CUTI KAMI!!!!

Story On 25 Dec 2013...

Ampun maaf banyak2...dah lama xjengah blog aku nih...
Ok...aku admit..memang aku sibuk gegila babeng....
Sana sini tak terkejar....
Cuti banyak...kerja kat ofis melambun-lambun.....
Hoooiii...terus rasa nak cuti lagi...

Kalu nak ikut citer...banyak benar agenda aku bulan 12 nie...
Kang kalu aku citer korang cakap aku nak berlagak la plak....
Tapi nie blog aku kan...so, lantak aku la yerk...
Kalu xsuka...sila muntah jauh2...

Cerita percutian aku banyak fasa...
So, meh la aku citer dulu pasal jenjalan semalam...
Semalam cuti Krismas...apa barang dok umah layan tv yang penuh dengan salji dan pokok Krismas...
Kami kuar ke Juru Autocity...
Kata orang, kalu nak shopping...time Year End Sale nie la paling best...
Hooiii....betul la...memang murah sungguh...
Ko dapat ke beli cadar Queen Size dengan harga RM28 hinggit jenama Harumi...
Sila jelouskan aku yer...aku dapat beli....
(Dasar suka berlagak, keeennnnnn....)

Tapi sebelum tu, kami sempat makan...
Makan kat Subway Juru Autocity...






 Tengokkk...semua asyik jer makan...
Sedap giler tu!!!!!!!


Dah lama aku berhajat nak bagi mama dengan abah makan Subway nie...
Nak tapaw...dah xberapa sedap sebab dia dah mix dengan sos dengan sayur...
Nie...dapat jugak la bagi mama abah merasa makan Subway...

Dah habis melepak...kami sambung shopping plak...
Meh nengok kami huhahuhaaaaaa...















Hebat betoii la sale kat sini...
Baju kemeja lelaki Dapper, Durban, Arrow...harga bawah RM30...
Mau meroyan aku nengok...
Meroyan ler pasal xboleh nak beli...
Abissss...xkan aku nak pakai kemeja kot...
Korang nie....agak2 la jugakk....

Kami shopping untuk adik aku tu...
Dia dah abis SPM...so tunggu nak sambung belajar kat Universiti...
Jadi sebabkan harga murah...boleh jer la beli siap2...
Kang kalu sekaligus beli...mau buntang bijik mata weiii nak membeli...
Mana lagi duitnyer berguni guni nak kena gali...

Ok...tu jer untuk kali nie...
Dah banyak aku membebel tu...
Bye....




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~