Friday 21 March 2014

TIKET TERBANG LAGI....

Story On 18 March 2014...

Baca tajuk betul2...
Jangan tersilap baca...kang jadi tikar terbang plak....
Dah la skrang ni isu bomoh tikar terbang tu belum surut lagi...
Konon2 nak cari MH370 yang hilang...
Jangan sampai hilang ketakwaan kepada Allah sudah ya...
Kang tak pasal2 murtad plak....

Ok...apapun bukan nak citer pasal tikar terbang ke...tok bomoh seantero ke....
Yang pastinya...tajuk post aku tu...
Saja jer bikin havoc....
Maklumlah...akukan blogger tenggelam timbul...
Saje gedik cari publisiti murahan jerkkkk....

Hahhh... tengok!!!
Baru jer cakap...dah ada yang buat muka xsuka....
Elllloooo.....cer jangan cepat melatah....

Come...let me share....
-
-

-


-


Aku dah berjaya grab tiket ke Kota Kinabalu....
Hajat ati nak pi lepas abih final exam Tahun 1, tapi apakan daya...
Tiket time tu semua mahal meletop-letoppp!!
Last2 dapat la tiket bulan Ogos...
Amik kau....aku sambut Hari Merdeka dalam flight balik ke Penang Airport...
Memang tak pernah terlintas pun...

Kali nie aku pegi berempat...
Me, mama, Nida n Sis Ina...
Setelah berhempas pulas....puas ati aku!!!



Yeayyyy.....jom kita pi mandi laut...
Tengok keindahan Gunung Kinabalu...
Beramah mesra dengan ikan kelah...
Hayun naik Jambatan Tamparuli...
Tengok macamana rupanya Rumah Terbalik....

Wooowww....so teruja!!!!


Last but not least.... Pray 4 MH370....


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~