Saturday 7 April 2018

DI SAAT KEKECEWAAN MELANDA DIRI....




2 hari nie hidup aku sedikit huru hara…
Allah nak lorongkan macam2 perkara untuk aku…
Aku kenal nikmat persahabatan sejati…
Aku kenali erti kejujuran dalam perhubungan…
Banyak aku belajar dalam tempoh nie…








Buat mama abah, terima kasih sebab masih setia berdiri di belakang anakmu ini… Memberi khidmat nasihat seperti selalu… Hampir2 aku nangis menghadap semua dugaan ni… Terima kasih sebab setuju dengan keputusan anakanda untuk ikut instinct hati sendiri…


Ampun maaf aku ucapkan pada Z, sebab aku tak berlaku jujur dalam persahabatan kami… Lain yg aku plan, tapi lain yg mendatang… Tq so much sebab tak marah sikit pun, malah di saat aku kecundang, dia tanpa silu meminjamkan telinga dan bahu untuk aku sandarkan keresahan hati… Malahan masih menawarkan pakej yang mampu membuatkan aku tersenyum… Tq sebab tak pernah give up ada kawan macam aku nie..


To adik D, tq sbb masih setia dengan akak yg degil nie… Memberi nasihat walaupun kadang nasihat tu sepatutnya untuk diri dia sendiri… Selalu akak yg dengar keluhan kamu, tapi kali nie…. Dipinjamkan telinga untuk akaknya nih… Apa yang dibebelkan ada betulnya jugak…. Kalau tak, takkan ada org pernah kata, hakikat memang menyakitkan.


Terima kasih buat luvly housemate yg sentiasa ada mendengaq keluh kesah aku setiap hari tanpa jemu…


Buat partner keja aku, DL… Setiap hari aku khabarkan pada dia instinct aku… Walaupun tgh tunggu masa untuk bersalin, tapi dia terima amanat aku dengan rela hati. Betapa tak berkiranya dia dengan aku. Budi baik kamu, akak akan kenang.


R, kakak opis kesayangan…walaupun kadang bergaduh manja…Tapi dia la buah semangat aku… Ada tiap waktu, memberi semangat dan idea yg kadang2 tak tercapai dek akal aku… Terima kasih kak R, masih setia dengan saya dari dulu sampai sekarang....


Ya Allah Ya Tuhanku,
Betapa beruntungnya aku…Kau berikan mereka2 disekeliling yang sangat2 menyenangkan hatiku… Mungkin aku tak diberikan nikmat seorang suami, tapi mereka2 disekelilingku ini dihadirkan dengan penuh kasih sayang, prihatin dan baik. Kerana mereka2 ini, aku terima dugaan ini dengan penuh redha.  






THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~