Friday 11 July 2014

PROJEK MENGANTAR SI BONGSU KE UNIKL MIAT...

Assalamualaikum...

Haiiii...i'm back!!!
Xde menghilang ke mana pun...
Ada jer...cuma buzy uruskan beberapa perkara...

Kejap jer dah masuk 13 Ramadan...
Rasa macam baru jer mula posa...
Rupanya dah nak masuk tengah Ramadan pun...
Cepatnya la masa berjalan...

Selalunya bulan posa...aku rajin upload gambar masakan yang aku masak....
Tapi sorry la...tahun ni...not in mood nak share resipi...
Sebabnya...aku ulang2 masak benda yang sama...
Lagipun asyik tengok pasai makanan pun boring jugak...

Ok...last week kami ke Dengkil...
Sesi mengantar adik bongsu aku ke UNIKL...
Adik aku yang nie...memang dapat masuk MATRIK, POLITEKNIK...
semua ditolaknya bulat2...
Rupa2nya...yang ditunggunya...tawaran masuk ke ke sini...




Hahhhh kau...
Aku pun xtau apa course yang dia minat gila2 nak masuk sini...
Dah mama pulak tanya macam2 soalan...
Apa lagi...laju jer aku google cari dan baca apa yang berkenaan dengan Uni KL MIAT nie...
Patut la aku xtau langsung ... rupanya belajar pasai enjin kapatebang...enjin helikopter...
Memang padan la aku xamik port sangat pun...

Akhirnya...aku tau la kenapa si bongsu tu tak minat langsung nak pi Matrik segala bagai tu...
Punya la sanggup tunggu nak masuk sini...
So, aku pun pujuk mama pelan2...
Dah dia minat...bagi la peluang...budak laki ni xbole dipaksa2...
Akhir kata...semua terima dengan redha minat si bongsu nih...

Sesi melapor diri kat UniKL nie pada hari Ahad ( 6 Julai 2014)...
Kami tumpang umah cousin aku kat Bandar Seri Putra, 13 km daripada UniKL ni...
Kira dekat la jugak...cuma kawasan nak ke situ..macam kena lalu kampung2...
Kata adik aku, sebab dekat situ nanti ada hanger dan tempat heli nak mendarat...

Uni Kl nie xamik student ramai sampai beribu2 macam kat USM...
Student di sini terhad jer...
Waktu taklimat dengan pihak pentadbiran pun diberitahu, hanya 300 orang pelajar saja yang diambil daripada 1000 orang...
Kiranya, nampak selesa la jugak sebab tak terlampau ramai student...

Ok... bulan2 posa ni...xlarat sembang banyak2...
Pas antar adik aku masuk asrama, tolong kemas apa yang patut...
Kami pun excited nak masuk tengok apa yang ada dalam hanger...
Jeng....jeng....jenggg......


Kalau xsilap aku, ada 3 hanger kat dalam UniKL nie....
Masuk2 jer, nampak dah kapalterbang dekat kawasan padang diaorang ni...


Nie la...my little bro...yang excited sangat nak masuk sini...
Ok...hasrat hati dah tercapai...So, study elok2 yer budak...


 Nampak x excitednyer...siap panjat naik atas chopper ni lagi...



 Bukan aku jer excited...abah pun sama...
Tengok...hensem x abah kita???



Me & my mama...sedondon biru!!


 Biasala...makluk terlampau teruja ni lagi!!!


 My sister, Nadia dgn abah kesayangan...


 Amboi...jadi model kapatebang la plak yer....


 Ewahhh...macam iklan jer...
Cantik susunan berterabur di situ!!!


 Sedondon dengan heli nie...
Biru gitu!!!


 Yang nie lagi hebat...
Menceroboh kokpit gitu!!!!








 Model xbertauliah!!!


 Hensem boy!!!












 Cousin aku pun join jugak ngantar adik aku...



 Part nie sedih sikit...sebab dah sampai masa kami nak tinggalkan budak nie!!!
Kat bawah nie banyak lagi gambar...
Aku xlarat nak letak caption every pictures...
Korang layan jer la gambar yer...





















































Kami balik rest sekejap kat umah cousin aku sebelum memulakan perjalanan balik ke Perak...
Selesai la sudah projek mengantar my little brother tu...
Belajar elok2 Azif yer...
Wish u all the best...n we love u!!!








THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~