Thursday, 17 July 2014

TABLE FOR TWO...

Ewah...bunyi macam tajuk drama jer...
Tak payah nak berdrama sangat la...Ida Suziana oiii!!!

Well...ini projek yang aku namakan sempena nak beriftar dgn bff terchenta....
Sesaja gedixx gitu...
Bagi kami berdua...setiap tahun bulan posa...
Kena setkan masa untuk beriftar bersama...
Xkira la..sibuk dgn keje ke...dgn bf ke ...dgn apa saja pun...
Masa untuk kami tetap kena peruntukkan jugak...

Macam tahun2 lepas...tempat berbuka posa masih lagi sama...
Yup...Hotel Taiping Perdana...
Alasannya macam biasa....yang tu jer yang menarik hati...
Plus minus...kami dah terbiasa kat situ...

Tapi mungkin juga sebab dah masuk kali ke 3 iftar di situ...
Dah kurang rasa meriahnya....
Ntah la...ke aku sorang jer yang rasa macam tu...




Meja kali ni no 10...
Tgk nama aku kat situ...full name lagi...
Pandai2 yer korang letak Puan kat depan nama aku yer...
Belasah jer la!!!!



Kuih muih yang aku amik...
Biasa2 jer...



Kalu nak banding kan...tahun lepas lagi meriah meja kami nie...
Tahun nie, macam x beria sangat nak makan...
Kalau x...penuh meja...
Siap panggil waitress suh angkat pinggan lagi...
Tapi kali nie..ntah kenapa sopan bebenor aku dgn Nida makan...



My sweet bff...yang sentiasa ada walaupun bukan di sisi...
Sentiasa sudi pinjamkan telinga untuk dgr masalah aku...
Selalu ada untuk menasihati...
Selalu cool bila aku dah naik hangin...hiiihiiihihii....



Of course la gambar tuan tanah kedaung...
Wajib la kena tayang jugak...




Gambar gedixx dalam toilet...
Kata Nida...gambar wajib....

Selesai projek Table For 2 nie..kami teruskan berfoya-foya...
Biasa la malam masih muda...
No..no...no....xde makna  nak buat benda yang x elok...
Kami ronda2 beli barang jer kat Tesco...
Pastu balik rehat la.....
That's all!!!....





THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~