Friday 3 April 2015

ALKISAH GST OHHH GST!!



Semalam permulaan GST...
Semua orang sibuk pasal GST...
Ada yg shopping or beli barang dapur sebelum GST bermula...
Aku pun tak terkecuali jugak...
Mana yg mampu, aku beli buat spare siap2 before GST..
Gigih sangat kan....
Sekali fikir...dah macam nak perang or darurat pulak...**minta simpang la***

Tapi makin nak GST...makin bercambah offer sana sini...
Gila tak gila...lipstik Maybeline favourite aku tu offer sampai tinggal harga RM 16.14...
Kat SASA pun offer jugak...siap aku beli mask sampai 8 keping...
Hebat betul....Syabas beteyyyy!!!

Aku malas nak komen banyak2 pasai GST...
Yang pasti... mood malas, marah, bengang, menyampah...semua ada!!!
Tapi...kalau tak duduk Malaysia...nak dok mana lagi...
Huhuuhuuuu....
Paksa rela terima ja la.... **nyampah sgt...sampai rasa nak menyumpah!!**



Nie resit pertama aku after GST...
Tiket wayang Fast & Furios 7...
Nak tengok sangatkan...redha la GST tu....



#taksukagst    #gstooogst    
#kayamakinkayamiskinmakinmiskin   #walaupun6%tetapterasa





THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~