Tuesday, 26 January 2016

SENTAP !!!



Bersiaran direct dari meja belajar USM...
Aku nie sensitip pulak lately ni...
Dah kenapa...ada isu sikit ja..rasa macam sadis ja kat hati...
Takdak la sepanjang masa...tapi dalam hati yg kita pendam tu...
Memang ada sedikit........








Mungkin sebab miss "P" nak datang buat lawatan...
Tapi....bukan itu yang buatkan aku jadi camni...
Tapi something yg susah nak cakap...
Tak tau camna nak cakap...
Makanya....biar la terpendam perasan sentap itu...

Ok...tu ja nak cakap...
Banyak lagi buku aku tak baca nih...
Moga aku bersemangat nak teruskan perjuang ni...
Wish me luck ....




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~