Thursday, 21 November 2013

OUR VACATION IS JUST AROUND THE CORNER...

Ewahhhhhh....cakap omputeh la konon2...
Budget nak bercuti kat obersi ke???
Hentikanlah verangan tu....

Ehhhh, ingat kat Malaysia nie xde tempat menarik ke???
Banyak ok!!!!
So, meh le reramai kita cuti-cuti Malaysia...

Nak ikut aku bercuti???
Mana bole....kita bukan kawan pun....

Apa???? Cakap aku berlagak....
Ada aku kisahhhh???
Ko ada bagi dana ke aku nak berjalan???
Tau pun xde....so, jangan nak ngumpat aku keje berjalan jer...
Hidup aku...Cara aku...Jenjalan sana sini situ....
Xjelas lagi ke trademark aku tu!!!!!!!!

Malas la nak layan korang...
Cekidaot mana aku nak jenjalan....
Jom-jom.....




Kan aku dah cakap...dalam Malaysia jer...
Pegi Langkawi pun naik flight...
Versi malas nak drive dan dok lama2 dalam kereta...
Plus...tiket nie 0 fare...
Sapa sanggup tolak...korang sanggup ke???

For me, nie hadiah untuk diri sendiri pas berjaya menyiapkan 2 assignment...
So, bercuti sekejap sebelum sambung bertungkus lumus membaca buku semula...

Ok...tu jer...
Jom start counting days with me...
Bye....




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~