Tuesday 5 November 2013

OUTING DENGAN BFF....

Story On 1 Nov 2013....

Hang out together...
Walaupun hanya jalan2 window shopping...


 Nie la bff aku...
Kalu korang follow blog aku nie...
Memang korang boleh tengok...majoriti aktiviti aku mesti melibatkan Cik Pora nie...
Oppsss....nama dia bukan Cik Pora...
Itu nama glamm yg aku suka panggil dia jer...



Owhhh....ada gak sekeping gambar aku terselit....
Abaikan jer masalah baju xkedondong dengan tudung...
Aku yang malas!!!!!!
Nak kuar dekat2 jer...malas nak berhias bagai...

Kata window shopping...
Nengok...kat tangan aku ada barang...
Apakah itu???
Well....aku tengok iron Tefal kat Tesco murah...
Plus brother yang jaga kat bahagian electrical tu siap cakap kat aku...
Iron nie tengah offer...sekarang nie tinggal RM29.90 jer...
Pulak tu, jaminan dengan Tefal 2 tahun...

Nak jer aku cakap kat brother tu....
Xyah promote kaw2...aku memang dah jatuh hati pun...
Nak tau sebab apa???....
Iron nie ringan beb... 0.7 kg jer...
Kalau nak bawak pi travel pun memang boleh sangat2....

Cik Pora tu...test jer kasut tu...
Berniat nak beli...tapi harga kemain mahal...
Pada aku...dengan harga camtu baik beli kasut yang ada brand baik punyer....

Dah abis meronda...apa lagi...
Jom minum kat Pelita Taiping Central....
Layan teh tarik kurang manis....

Begitu la agenda kami...
Simple...but enjoyable time tu yang penting....


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~