Thursday 3 April 2014

HERE WE COME.....BUKIT BENDERA, PENANG...


Cuti sekolah dah dekat nak abis...
Tapi kami nie..barulah ada masa nak bersantai-santai....
Dah kebetulan...adik aku yang kat Makassar tu pun ada sama...
Meh la kita jenjalan santai2 tenangkan fikiran...

Kami xpegi jauh-jauh pun...
Meh jer la kita pi melawat Bukit Bendera...
Lagipun adik2 aku tu dah lama xdibawak jenjalan...
Yer la...masing2 sibuk dengan study...
Dah ada masa nih.....jom la kita pi ronda pusing2 Bukit Bendera...

Peringatan : Ini adalah entry bergambar...
Kalau korang rasa nak muntah...sila muntah jauh2 yer...
Xde paksaan....ok???...






Aku suka sangat kali nie...
Sebab???
Kami dapat tangkap gambar sama2...
Terima kasih monopod....berguna sangat2...





Baru la nampak meriah...
Semua boleh masuk dalam gambar...
Itu la kelebihan pakai monopod...






Semua orang dok beli mangga letak nama pastu gantung kat sini...
Kiranya, macam romantik la...harap2 hubungan tu berkekalan...
Tempat nie rasanya masih baru lagi kat sini...
Bak kata adik aku...tempat nie tiru sebijik macam kat Korea...
Ntah apa ke namanya tah ...aku lupa...
Kalu xsilap aku la...Namsan Tower camtu la...



Main cak celut pun boleh....
Jangan tetiba hilang sudah....


Tengok...kami nampak meriahkan...




Ok...kalau pi Bukit Bendera...
Jangan lupa singgah makan ABC special kat sini...
ABC mixed fruit pun memang heaven...
Ada 4 jenis buah dalam tu...
Pulun la sampai habis...


























Cantikkkan...permandangan dari atas bukit nie...
Adik aku siap snap berkeping2...
Semata-mata nak bagi nampak clear Jambatan Pulau Pinang tu...















Hahhhh...malas dah nak letak caption satu persatu...
Korang tengok jer la wajah2 keriangan kami...

Untuk maklumat lanjut tentang Bukit Bendera...
Just click link kat bawah ni...
B U K I T   B E N D E R A

Sikit pesanan dari aku....kalau korang ada Kad Siswa...
Boleh dapat 50% diskaun...
Bila lagi nak pakai...time nie la....


Sekian....laporan dari saya yang bersiaran direct dari bumi Kayangan....
Gedixx jer bunyi...tapi.....ada aku kisah????

Bye....





THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~