Saturday 9 August 2014

RESULT TAHUN PERTAMA PJJ-USM...

Haiiii semua....
Assalamualaikum....
Camne raya korang meriah ke???

Well, entries banyak yg belum kluar...
Especially entries pasal Hari Raya...
Tapi kita skip yang tu dulu yer...

Pada korang yang memang mengikuti blog nie...
Mesti tahu kan...yang aku sambung study PJJ kat USM...
Bulan 6 ari tu....Final Exam tahun pertama aku dah start...
Kejap jer rasanya...dah habis setahun kalendar akademik aku...
Sebelum raya haritu....jantung aku nie dup dap dup dap....
Nape korang tanya???
Result keluar 22 Julai weiii...

Memula aku dah cakap dgn member2 USM aku..
Aku takmo tengok result lagi...
Konon nak raya dulu puas2 baru nak tengok result...
Maklumla..takut spoilt mood raya...
Haaahhh...Raya lagi penting dari result...
Apa la punyer teruk aku nih!!!

Tapi....takat cakap kat mulut jer la...
Dapat member semua kaki tak menahan...
Dok merayu domba suh aku check jugak...
Aku nie plak pantang kena cuit...
Menggeletis jer aku masuk portal untuk student...
Maka...tertaip la link di bawah.....
https://campusonline.usm.my
Untuk student USM...kalu korang tak pernah tgk link tu...sila tampor muka korang 100 kali...

Dalam dok nak buka link tu...menggeletar tangan aku...
Serius... aku memang takut gila...
Siap tutup2 mata lagi...
Padahai...result dah depan mata...
Dah macam nak tengok cerita hantu dah lagak aku time tu...

Jeng...jeng...jenggg....
Taraaa....macam ni la rupa bentuk keputusan...



Tapi.....no no no...takde la aku nak tunjuk result aku kat korang...
Cukup la aku cakap...Alhamdulillah, aku bersyukur sangat...



Sesi tengok result dah berakhir...
So skrg ni...sesi mengisi e-Daftar...
Untuk pengetahuan korang, bagi pelajar Tahun 1, diaorang akan mengisi subjek akademik diaorang waktu Program Orientasi...Manakala, bagi pelajar tahun 2 ke atas...diaorang kena daftar melalui e-Daftar...juga melalui laman web yang sama dengan waktu nak semak result kat atas tadi tu...
Dan, gambar kat atas tu...adalah subjek yg akan aku ambil di Tahun 2...
Mohon tolong doakan aku berjaya dalam urusan menimba ilmu nie yer...

Rasanya, itu saja buat kali ini...
Oh ya...pada pelajar2 yang akan melapor diri dan menghadiri Program Orientasi pada tahun ni...
Saya doakan korang semua dipermudahkan dan sama2 la kita menimba ilmu...

SELAMAT DATANG KE PJJ-USM....






THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~