Wednesday 10 December 2014

SHOPPING ONLINE...

Lately nie aku dapat penyakit baru...
Penyakit yang sendiri saja gatai nak buat...
Penyakit yang aku maksudkan tu penyakit gila shopping online...

Aku suka bila tetiba courier service datang cari aku...
Rasa macam nak terjun ja pi ambik barang...
Haahhhaaahaahaa....Dasar bengong kan???
Sebenarnya malas nak pi Mall...
Kang dari nak beli 1 barang...beranak 2, 3 barang....
Pastu balik umah...hempas kepala kat dinding...
Dah kenapa shopping tahap gaban ni!!!

Aku google2 kat Internet...
Tetiba jumpa page ni...
Not bad jugak la...
Tengok harga...affordable jugak la...
Bantai jugak la beli....
Meh aku share dengan korang...website nya....
Moga2 korang pun bole terjebak macam aku....





Tu ada 2 link website yang aku suka tu...
Aku beli ja kat sini...
Tak yah aku susah2 kan diri nak pegi Mall...
Lagipun sekarang nie sibuk dengan assignment...
Jadi aku rasa lepak shopping online lagi sesuai dengan keadaan aku sekarang...















Ada rasa buntang bijik mata tak???
Ok...sila la gatalkan jari jemari anda untuk google ke website yang aku bagi kat atas yer...

Ok....aku nak sambung nyopping lagi...
Daaaaaa..........



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~