Friday 18 March 2016

ICE BUCKET WITH GENG 'CUTI-CUTI'...




Sejak 2, 3 menjak nie...rajin pulak turun Ipoh...
Tapi kali nie lebih istimewa...
Kali nie ‘lepaking’ beramai2...
Yeszaaaa.....geng ‘CUTI-CUTI’ melepak kat Ipoh plak...


Lepas percutian kat Perhentian hari tu...
Nie la baru berkumpul balik...
Cuma Shah ja yang takdak...
Ya la...takkan mamat tu nak turun dari Kelantan semata-mata nak lepak kan....
Tak relevan sangat kan.....


So, bila Zally bagitau nak turun Ipoh atas urusan keja....
For sure malam tu dia akan ajak lepak...
And kali nie...dia suh aku ajak Mar n Nizam sekali join...
Nak ber ‘ICE BUCKET’ katanya....
As a PA...aku la kena arrange semuanya...
As usual la kan...tapi saja ja aku buat2 macam tak inform...


Aku pun berjaya jugak pujuk Lin untuk temankan aku...
Boring gak la driving sensorang dari Taiping...
Kalau berdua tu...riuh la sikit...
Kalau balik lewat pun tak la takut sangat...


Macam biasa la...pas keja balik umah mandi dulu...
Kul 5.55 ptg baru la gerak ke Ipoh...
Whatsapp Mar cakap jangan awai sangat...
Maklumla...aku nak kena pi jemput Boss kat hotel dia duduk dulu...
Boss cakap kalau harap dia cari sendiri...2 hari pun tak tentu dia sampai...


Sampai2 ja AEON Klebang...teruih tuju ke Ice Bucket...
Aku risau plak takdak tempat...
Paham2 ja la Ice Bucket tu...kalau penuh...mau berchinta nak tunggu...
Alhamdulillah...ada meja kosong...
Zally dgn Boy duduk dulu...
Aku sibuk call Mar...makcik tu tak tau tang mana Ice Bucket...


Excited sangat jumpa ramai2 nie...
Dalam pada tu sempat lagi dok pikiaq mana nak loncat lagi...
Kalau dah kaki berjalan tu....takdak benda lain nak pikiaq...
Tapi aku pun syok la jugak...sebab aku pun kategori kaki memang takleh dok diam...
Next project will be announce later...
Krikkk...krikkk...krikkkk.....
Sambil menaip ni pun aku dah tersenyum....
Sebab nak gelak bila teringat muka excited masing2...


Bulan lepas balik dari Perhentian...
Bulan depan nak loncat lagi....fengsan la oiiii !!!!
Suami si Mar pun dah naik syok...asyik berjalan ja...
Zally plak...skrg ni kalau nak jalan...laju ja suruh ajak Mar dgn Nizam...
Yang akan jadi orang tengah...selalunya aku la...
PA yang tak bertauliah ni L L L


Berbalik pada ceghita Ice Bucket...
Boy paling excited bila tengok Ice Bucket...
Aku perasan...start aku mula sebut di Perhentian lagi...
Aku tengok muka dia bercahaya ja nampak Ice Bucket malam tu...
As long as dia happy....




Geng CUTI-CUTI.... Mar, Nizam, aku, Boy  & Zally...
Lin aku import malam tu sebagai peneman aku...



 Ok...tu ja ceghita yang nak dikongsi...
Nantikan post Pulau Perhentian 2nd part...
Adios Amigos....








THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~