Sunday 13 March 2016

'SHELL OUT' TOGETHER...





Pernah dengar Shell Out…
Tipu la kalau kata tak pernah kan…
Actually dah viral pun pasai Shell Out nie…
Tapi as usual….aku tetap jugak bangsa yang ketinggalan…
Zally ada keja kat Ipoh ari tu…
So, semalam dia dah tipon ingatkan aku…
Waktu kat Perhentian aku ada sebut pasai Shell out nie…
Benda viral…harusla kena cuba….jadi kami decided nak try…
Motip …nanti kalau orang tanya…bole la jawab…dah try dahhh…


Pas abih keje, aku rush ke Ipoh…
Zally whatsapp location hotel dia stay…
And kami jumpa kat sana…
Malam sebelum tu aku dah call booked meja…
Aku tak mau balik kosong…
Mana la tau kot2 penuh ka…
Nampak sgt excited nak makan Shell Out!!!...


Shell Out nie….memang jenis makan yang tak yah nak control sgt…
Dalam hidangan tu ada ketam, udang, lala, sosej & sayur…
Waiter akan hampaq kertas atas meja dan hidangan tu di tuang tengah hamparan kertas tu…
Harga untuk satu kepala RM25…free nasi dan air…
Portion untuk 2 org pun agak byk jugak…


Check it out....



Nampak macam sikit...tapi banyak ya...





Nasib la kau ketam....dari pelbagai angle kau kena posing !!!




Partner in crime !!!




 Nak makan sangat kan....hadap la sampai kenyang...





Bagi yang berminat nak try…

Alamatnya : Sevensky Cafe, 2nd Floor, Mydin Whosale Hyper, Bandar Meru Raya, 30020 Ipoh, Perak

Instagram : 7skycafe

FB : sevensky fine dining concept


Contact person utk booking : 0174854498 / 012-8727779



Ok...itu ja nak story morry...
Jumpa lagi nnti...





THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~