Saturday 30 July 2016

KUNJUNGAN ZIARAH RAYA DARIPADA MEMBER2 EX-UiTM...



Tahun nie Raya aku bertambah meriah…
Alhamdulillah, tahun nie dapat kunjungan ziarah raya daripada member2 ex-UiTM Sri Iskandar…
Besarnya hati menerima kunjungan depa…
Kadang2 memang la dok dekat jugak…tapi kesempatan nak jumpa tu yang kurang…
Ila dgn Man dok di Ipoh…Syikin plak kat Manjung….
Tapi tu la…masa tak mengizinkan…


Dipendekkan ceghita, Syikin datang beraya awai skit…
Sebabnya dia nak sambung raya kat tempat lain…
Sempat la kami sembang2…citer perkembangan diri masing2…
Selalu sembang kat whatsapp ja…


Tak dak rezeki Syikin nak jumpa sekali dengan Ila…
Ila pulak, waktu aku whatsapp dia baru dok adjust time…
Biasa la…bila time raya nie…jalan sesak…nak adjust anak2 lagi…
Bila dah sampai Parit Buntar…aku plak tak jawab tipon…
Aku terghairah selfie kat umah Lin…tak sedaq pun tipon bunyi…
Terpaksa la adik2 aku yang sambut depa dulu…
Maafla kawan2….aku keluar beraya sat tadi…
Elok aku sampai…depa dah masuk dok dalam umah pun…
Sorry sangat buat hangpa tertunggu2..tak jawab tipon…
Sib baik senang cari umah aku…kalau tak..bertambah la rasa bersalah aku…


Dunia nie kecik rupanya….
Cousin aku, Abg Adu rupanya jiran kat umah Naza di Ipoh…
Kata Naza dah lama tak jumpa….sekali jumpa kat sini…
Owh…Naza dgn Rodu otw nak pi kenduri di Penang…
Sekali, bila Man tipon…depa baru ja lepas sikit daripada area umah aku…
Jadi...Man ajak join beraya kat umah aku…
Makin meriah la kami….
Lama tak sembang sambil hingaq2 macam waktu study dulu…
Sat ja masa berlalu…dah 14 tahun dah semua kenangan tu….





Nie Syikin...juga merangkap roomate aku kat asrama dulu....
Dari dulu sampai sekarang...asyik sekeping ja minah ni...
Aku ja yg berkeping2...huhuhuhuuu...





Tudung hijau tu Ila...housemate aku masa kat asrama Sri Manjung ... 
Tudung putih yg  tengah senyum tu Naza...wife Rodu yang pakai tshirt merah...
Kami semua 1 batch...Diploma in Accountancy (DIA)...
Mula di Sri Manjung....sampai la berpindah kat Sri Iskandar waktu semester 4...





Nie full semua...siap dengan anak2 sekali...
Kiri ujung sekali tu...husband Ila, Azman...jugak member batch kami...
Moral citer...depa nie kawen sama2 member batch....



Terima kasih kawan2…buat kunjungan ziarah raya kat umah aku…
Seronok sangat dapat jumpa hangpa semua…

Moga dipanjangkan umur untuk kita berjumpa lagi…



-----@@        @@-----






THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~