Friday 18 October 2013

BERHARI RAYA BERSAMA DI KFC...

Story On 15 Okt 2013...

Kali nie cipta rekod baru...
1st day raya...xbalik kampung menziarah kubur opah dengan tokwan...
Sebab kita postpone ke esok harinya...

Nak dijadikan cerita...
Kami berkampung di umah Mak Lang aku...
Konon2 nak menolong kot2 ada keje yg memerlukan bantuan pekerja tambahan....
Last2...semua dok berkumpul dan bersembang...

Tengahari...Mak Lang aku ajak konvoi pi kenduri...
Siap 4 bijik kereta sekali berangkut...
Hehhh...sekali sampai umah kenduri...tengok macam xde kenduri jer...
Biar betul...kita nie datang salah hari ke???
Rupa2nya...kenduri tu start lepas Zohor...
Patutla xde lagi yang datang...
Owhhhh....ahkak malu beb!!!

Tuan umah soh makan kuih muih dulu...
Kami pun makan ala kadar jer...
Memasing dah set dalam kepala nak makan tengahari...tetiba bertukar ke kuih...
Hoooiiii...meraung la jugak incik perut aku!!!

Sebabkan semua xnak tunggu lama2...
Kami amik keputusan untuk beransur jer dari umah kenduri tu...
Abang Sham @ cousin aku...a.k.a anak Mak Lang aku...
Belanja kami semua makan kat KFC...
Kat parking lot KFC...aku cakap kat mama...
'Xsangka la tahun nie kita beraya kat KFC yer ma'...
Rekod baru la tu....mana pernah family kami gathering kat KFC camni ...
Apapun...terima kasih kepada Abg Sham & Kak Niza sebab belanja kami semua makan hari tu...Moga rezeki kalian berdua berlipat kali ganda...

Tunggu apa lagi...
Meh nengok gambar kami...




Tengok...semua yang sebelah kanan kecik2 tomei2 tu...
semua anak buah aku...


Kat cni ada 5 buah keluarga...tu belum masuk anak2 buah  lagi...
Satu line depa buat meja untuk kami...




Hahhh...banyak betul gambar yer...
Maklumlah...pecah rekod...
Mana pernah nak beraya kat KFC...
Nie 1st time....

Ok....sampai cni jer...
Jumpa next time dengan cerita sana sini situ....





THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~