Tuesday 8 October 2013

TETAMU TAK DI UNDANG....

Story On 6 Oktober 2013....

Ujung minggu nie, umah parents aku sunyi jer...
Abah ikut trip ke Bentong, Azif plak pegi perkhemahan kat sekolah...
Jadinyer, tinggal aku dengan mama jer la...

Pagi tu, aku dok tengok tv kat ruang tamu...
Mama plak dok melawat kawasan kat ruang depan umah...
Tetiba mama jerit....'cepat...cepat...mai tengok ni!!!!'
Aku pun apa lagi terus meloncat ke tempat mama....

Mama cakap kat aku...'ada tetamu nie...'
Aku pun tengok la melalui cermin depan...
Tau sapa yang datang????
Meh aku tunjukkan kat korang....

-


-


-


-


-


-



Cantekkk betul dia bertenggek atas kereta, kan???
Hahhh...jangan xcaya....
Lama jugak la dia dok bertenggek kat situ...
Pas dah boring, dia pun panjat naik melalui tiang tepi umah aku tu....

Aku dengan mama dok bantai gelak kat dia...
Sebab dia dok berlawan main dengan cermin depan umah aku tu...
Konon2 ingat ada org dok tiru gaya dia dalam cermin tu...

Itu jer la ceritera tetamu x di undang di ujung minggu...
Nanti kalu dia datang lagi...boleh la aku videokan plak yer...




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~