Monday, 14 October 2013

PERSIAPAN HARI RAYA AIDILADHA...

Aidiladha nak datang lagi...

Persiapan???
Xde nak beria sangat...
Cuti kerajaan bagi pun takat sehari ja...
Tapi aku gatai jugak isi borang cuti rehat...up lagi sehari...
Sebab???
Kenduri umah mak dan bapa saudara...
Tapi main point....nak makan sup daging yang sedap...
Normally setiap Aidiladha, mesti surau kat umah aku tu ada buat korban...
Yang aku dok tunggu2 selalunya, daging korban yg separuh tu depa akan buat sup daging...
Mau meleleh ayaq lioq aku dok terbayang sup tu...
Memang mabeles abih...
Makan plak dengan keow teow , letak daun sup daun bawang dengan sambal kicap cabai...
Hoiiii...rasanya xsabaq dah aku nak tunggu mengadap sup tu!!!

Sebelum aku bertambah gila sebab terkenangkan sup daging tu....
Moh la beransur dulu...

Last but not least...

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~