Thursday 15 May 2014

TRIP KE LUMUT...PART 4...JENJALAN TENGOK PENYU...

Terhegeh-hegeh betul la aku nak habiskan citer pasai ke Lumut nie...
Ok...nie part terakhir...

Mood aku xberapa baik time nie...
Memang tengah bengang dengan satu perkara...
Dalam bengang2 tu.... 'Nieda tanya aku...mana Teluk Senangin tu?'
Huhhh...aku asyik sibuk layan mood bengang....
Tah tang mana Teluk Senangin pun aku dah lupa...
Nak patah balik...memang tak la....

Jom jer la ganti Teluk Senangin tu dengan tengok penyu...
Tu pun ingatan jangka panjang aku xcukup kuat...
Main terjah jer...dah la jalan nak masuk ke sini macam sunyi ja...
Nieda dah berulang kali tanya aku...
'Betul ka jalan ni...hutan kiri kanan...'
Dalam dok merepek-repek tu...sampai jugak la kami.....

Nie la tempat yang dimaksudkan...



Kalau lalu kat Segari...sila la singgah...
Aku yang tua nie pun excited....



Sapa yang nak pegi...tu aku siap capture time melawat lagi...
Dibuka setiap hari...



Kawasan persekitaran dalam pusat nie...



Comey dak???










Hahhh..larat ke nak angkat penyu nie...
Mau 10 kg lebih nie...
Aku memang xlarat la nak angkat....



Yang nie jer yang mampu aku angkat...
Comel jer penyu tu...
Sian la gambar aku....kepala xcukup....
Asal gambar xcukup kepala nie....mesti Nieda punya keja.....



Sib baik gambar nie cukup kepala aku...
Kalau tak..memang aku nak kena hantaq minah nie pi kelas fotografi la nampaknya...



Nie penyu dewasa...















Hahhhhhh....yang selebihnya gambar selfie kami..
Tengok penyu pun excited bagai....


Ok....tamat sudah trip ke Lumut...
Moralnya...sangat berpuas hati dengan trip budget nie...
Tu ja!!!!!


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~