Sunday, 16 September 2012

jalan-jalan..release tension...

Jalan-jalan..mmg hobi yang aku suka buat...
walaupun xbeli apa...tapi dapat jalan2 jer pun dah membahagiakan aku..
walaweiii...ayat gempak jer!!!!
xpe, yg penting itu antara kesukaan, kegemaran aku...
yg sememangnya langsung xmendatangkan faedah (yg tu kata mak aku!!)
so, kali nie...adik aku si nadia yg jadi peneman aku me'ghewang'..
sbbkan umah kitaorg dekat dgn seberang jaya...
pilihan yg paling tepat..dah tentu la me'ghewang' kat Aeon Bandar Perda...


kasut yg mcm2 fesyen...aku suka yg belang2 hijau tu...tp xbeli pun!!!sebabnyer....aku hanya gilakan kasut VINCCI aje!!!
                   




nie sume favourite adik aku...katanya ala2 korean punyer stail...aku plak...mmg sah2 xberkenan langsung...takat tangkap gambar boleh je la....


Dah abih lepak kat dalam JJ nie, kami kuar pi makan ais krim plak...korang tengok aje la yer kitaorg makan ais krim McD yer...







Ok..rasanya story morry nie...sampai kat cni dulu...lihatla kitaorg suka2 makan ais krim tahap gaban...sbb mak kita ikut..maka, boleh la kita wat sesuka ati kita.....ok korang...have a nice day!!
THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~