Monday 24 September 2012

me n my bff...

Assalamualaikum....
waktu n3 nie ditulis..hujan turun mencurah2 di tanah Taiping...
lebat-selebat2nya...maklumlah, banyak hari dah xhujan....
ok..aku nk citer bukan pasal ujan...
tapi pasal kawan kesayangan aku nih...my sweet bff...NIEDA...
perkenalan kami mula dari SMKK...memang sekelas...
hantu puaka sekolah...aku hantu tdo dalam class...
nieda hantu jenis macam mana???
yg tu tuan punya badan kena jawab...
moralnya, kami masih rapat mcm dulu...
bila aku ada masalah...dia jugak la aku perlukan untuk dengar
keluh kesah aku...biasa la...bak kata pepatah ayu (housemate aku)..
ada certain2 perkara..kita xleh share dgn family...ayat aku nie bukan bermaksud
family xpenting...tapi kalau aku berkicau benda2 merepek...xkan la mak abah aku nk dok
entertain aku lama2..dah sah2 adik2 aku jelous kot...dah tu cakap bebenda merepek kan???
sapa larat nk layan lama2...nie gambar BFF aku, si NIEDA....


gambar nie aku amik waktu kami berfoya2 la...si kecik yg terselit antara kami tu...mmg handsome...itu boyfriend kami a.k.a bodyguard kami...yg juga penyeri hidup kami...Ottomen D namanya....hahahahaha....
yg pasti dia handsome dan hampir2 nk convocasionnnnnn....korang nk no tipon dia???no..no....no...cannot!!!

oklah..cukupla n3 nie dulu yer...nanti kita sambung lagi yer...ada keje plak nk kena siapkan...adios amigosss...


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~