Thursday 27 September 2012

Untuk 3 Hari....

Assalamualaikum...

Tajuk post aku hari nie, aku petik dari cerita wayang yg aku tengok semalam...
Selepas merengek nak tengok citer nie starting 1st day tayangannyer pada 20 Sept. lepas..
Akhirnya aku telah dihadiahkan tiket wayang utk tengok citer nie semalam (26 Sept)...
TQ to my B sbb dia bersusah payah belikan tiket citer nie..melayan kerenah aku yg ntah apa2 nie...
Sehari sebelum kuar citer nie, dia dah bawak aku pi panggung wayang kat TS tu,tapi malangnyer...
xde 1 citer pun yg boleh membukak selera aku nak nonton...
tup2..sok pagi...aku leh msg my B cakap kat dia....nak tgk citer 'Untuk 3 Hari'...
mmg weng btl la aku nihhh!!!!Sib baik xkena marah...my B cakap, ok...kita tengok minggu depan...
so, semalam...dapatla aku layan citer nihhhhhhhhh....


Nie la rupa muka aku kul 9.30 mlm - 1 hour b4 kitaorg masuk layan citer 'Untuk 3 Hari'...xdenyer nk beria pakai cantik2, berbedak lawa2, contact lens pun aku dah siap campak tepi awal2...aku main belasah selendang yg xpayah iron...sweater wajib pakai...nanti ada plak yg sejuk beku kat dalam panggung tu...hihihihi.....


Tiket wayang yg sengaja aku blur kan..bukan apa...just nak wat bukti aku dah selamat tgk citer nihhhh....yg lain tu ignore aje yer....

Ok...pasal komen untuk citer nih??yg tu depends pada tiap individu...aku nie xdo la pandai sgt bab2 nak komen...cuma aku leh cakap aku bagi 3/5 bintang...cuma apa yg aku dapat bagitau...Kebahagiaan ada pelbagai bentuk...so, pandai2 la pilih bentuk yg korang suka yer...sbbnya, kalu salah pilih bentuk...sok lusa korang jugak yg merana...(ingatan tu utk diri aku jugakzzz!!!)...

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~