Thursday 10 January 2013

~ JALAN-JALAN ~ CAMERON HIGHLANDS-IPOH ~ PART 3 - JOM MAKAN STRAWBERRY COKLAT ~



Assalamualaikum...
Walaupun dah basi...
Tetap nak update jugak kat blog aku...
Kalau kat fb..mmg dah lama aku sumbat sume gambar2 nih...
Tapi xaci la...kat Fb masuk..kat blog xmau citer plak...

Kali nie kami ke Cactus Valley...
Aku pun 1st time sampai tempat nie...
Memula aku ada rasa takut sikit nak naik atas tempat nie...
Sebab bukitnya boleh tahan tinggi...
Nasib baik bff aku @ Nieda yg drive...
Yer la..aku kan xpernah sampai cni...wajibla dia sorang jer tau jalannya...

Tempatnya not bad la...
Tp yg paling best...
Kat cni kami makan ais krim strawberry dgn strawberry coklat...
Teruja sungguh....rasa macam nak order semuanya...
Tapi faham2 jer la...budget kan ciput...
So, kena la berbelanja mengikut budget...

Jom layan gambar2 kami kat bawah nie...
Ini antara gambar2 yg terpilih aje yer...
Aku dah xlarat nak masukkan byk2...
Nak tengok selebihnya...
Pegi tengok kat fb aku..
Udah..jangan buang masa...
Jom layan gambar2 kat bawah nie...



Me & Nieda...
We shared smiles..
We wiped the tears..
and through the years..
Our friendship has grown..
along with us..
You are truly a wonderful part of my life..

Maskot2 comel!!

Gedik bersama-sama...

Kat memana pun..wajib la aku yg terlebih expose...
Memang dah habit...
Maka, sila terima kenyataan yer!!
Well...aku memang geram sangat tengok daun salad yg segar bugar ni..
Asyik2 minta si Nieda capture gambar aku...
Owhhhh...nampak sangat ko memang jakun kan!!
Biarla...dah blog aku...
Suka ati aku la nak pose camne pun..

Dah penat jalan-jalan...
Kami terasa lapar plak...
Apa lagi...singgah makan kat cafe Cactus Valley nih...
Ini adalah menu yg kami order...
Semangat tengok!!!

Kata orang kalau naik CH...
Xmakan strawberry coklat memang sia-sia la..
So, we take this...
Nyum2...so yummy...aku dgn Nieda makan silih ganti...
Itu budak kecik makan fun fries aje...

Last menu kami...Sundae Strawberry Ice Cream...
Omg....sedap giler beb!!
Kalau kat McD, dah siap di dadu kecil2...
tapi utk yg nie..dia potong besar2...
Nak bagi kita rasa nikmat telan strawberry dgn ice cream...
Memang puas hati la...sangat2!!!!


Ok...Selesai sudah cerita pasal Trip CH-Ipoh nie...
Dah xde hutang apa2 lagi...
Kalau ada pun..aku akan topup jer dengan gambar...
Story morry...cukupla kat cnie...
Kang banyak2...muak pulak korang membaca...
Until we meet again...

!! Adios Amigos !!



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~