Thursday 17 January 2013

ZAMAN OLD SCHOOL...

Assalamualaikum...
Tadi aku sesaja pegi jengah folder PICTURE...
Aku jumpa gambar zaman sekolah menengah rendah dulu...
Woooww...almost 17 tahun dah tinggalkan zaman menengah rendah...
Jom tengok gambar zaman sekolah dulu2...


Ini budak2 class aku dulu...
KELAS 3B2 - SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KULIM (SMKK)
Skrg nie...sume dah berubah...
Berubah bukan jer dari sudut fizikal, malahan dah beranak pinak...
Berubah jadi mak bapak orang dah...
Yang single mingle pun ada jugak...
Antaranya...aku la....
Dan aku rasa Alhamdulillah...
Semua dah berjaya dalam bidang masing2...
Kalau pandai...cuba la teka aku yg mana 1???
Untuk bebdk kelas aku...korang tak payah la dok teka...
Bagi jer job tu kat org lain yer...
Korang dah sah2 kenal rupa aku zaman dulu kala!!!!



Owhh..sakan korang berkelah yer...
Mak bapak antar pegi sekolah...
Korang sedap2 berkelah yer...
Nie agenda bersantai ker.....
Tapi apsal aku pakai tudung itam??
Owh...itu gaya budak asrama yer...
Tudung itam wajib ada bg budak pompuan berasrama...
Agaknya sebab terlalu suka pakai tudung itam zaman old skol dulu...
Skarang nie..terus aku fobia pakai tudung warna itam!!!
Bak kata pensyarah aku..nampak cam berkabung ajer!!!


Gambar nih kalau xsalah aku waktu rombongan ke USM Penang..
Gambar diambil di Candi Lembah Bujang...
Rombongan Persatuan Sejarah rasanya...
Dari kiri : Cik Su, Ros, Misah, aku dan Zai...
Time ni aku teringat Zai menjerit dalam bas sebab basah baju dia kena ujan...
Bas bocor beb!!!



Sila jangan conderm gambar tak jelas yer...
Zaman dulu mana ade DSLR ke Digital Kamera ke...
Maka, cukup la gambar nie jadi kenangan kami..
Sume..cute miut jer time nih...
Owh rindunyer zaman old skol..

Tetiba, teringat zaman aku nakal2 dulu..
Curi2 balik umah opah pas abih sekolah...
Walhal aku patutnya balik asrama...
Tu belum masuk waktu aku tido dalam kelas lagi...
Korang xcaya...sila tanya ex-skol mate aku...
Gerenti sume akan cakap akulah RATU TIDO DALAM KELAS!!..
Mujur la skrg nie aku bukan ratu tido kat ofis...
Hihhiihhiii....

Ok..ok...
Jangan banyak2 buka rahsia old skol dulu...
Simpan skit wat kenangan diri sendiri...
Siapakah cinta pertama saya waktu zaman old skol nih??
Haaaaahahhahahhaaahhh....
Sila teka???

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

1 comment:

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~