Wednesday 16 January 2013

TQ AIRASIA...

Aku happy jer...
Senyum memanjang....
Want to know why???
Hikksss....suka sgt2!!!
Sebabnya AirAsia (AA) ada offer beb...
Tengok kat bawah nih....
Teruja tahap melampau aku nih...



Sangat melampau bila kali nih aku berjaya booking sendiri...
Selalunya adik aku yg tolong buat...
Tapi kali nih, aku memberanikan diri buat sendiri...
Perasaan aku sangat seronok sekali...
Bertambah bahagia bila aku booking 2 tiket sekaligus...
Tapi 1 jer aku tunjuk kat korang...
Yang 1 lagi tu...buat masa nih biar jadi rahsia yer...


Taaarrraaa....tiket nih harganya RM0..
Just bayar airport taxes dgn fuel surcharge jer..
Untuk sorang jatuh harga RM58 pegi balik..
Maka sgt beruntung x aku???

Walaupun adik aku cakap...apa barang pi Langkawi naik flight...
Tapi aku xkisah...yg penting naik jugak flight...
Engkau ada????

Actually, Nieda memang dah plan nak bawak dak kecik tu...
So, aku nie tolong merealisasikan impian diaorg..
Nasib baik la harga waktu time cuti sekolah still masih dalam promo...
Maka, dapatlah dak kecik tu bersuka ria nanti...
I'm really happy...sebab aku dah pandai booking tiket AA...
Dan dapat pegi jenjalan dengan Nieda & Danial lagi...

Moral of the story...TQ to AA..
Sebab bagi kami peluang berjimba sambil naik AA..
Moga impian kami nie dapat direalisasi nanti...
Pasnih sibuk plak nak wat itinerary trip kami...
Owhh..sangat teruja!!



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~