Monday 28 January 2013

KEMALASAN YANG TERAMAT SANGAT!!!

Assalamualaikum cik blog...
Lama sudah x jumpa...
Hamboi...bajet mcm nyanyi lagu Zur Eda...
Cem poyo jerk!!!

Well...ari nie dah masuk 5 setengah hari aku bercuti...
So, kemalasan nak masuk keje pun melanda...
Sib baik esok aku ada keje khas kat area umah aku nih...
Maka, masih ada harapan nak bangun tdo lewat skit...
Maklumla...time cuti boleh sambung tdo bangun lewat skit...
Bila nak masuk keje semula...agak2 liat la...
Jangan kata aku...rasanya korang pun mesti sama la jugak...

Hopefully aku xla jadi macam kat bawah nie esok...


Harap2, kemalasan aku cukup setakat malam nih aje yer...
Selamat tinggal PENYAKIT MALAS!!!!!


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~