Monday 7 January 2013

~ JALAN-JALAN ~ CAMERON HIGHLAND-IPOH ~ PART 2 ~

Assalamualaikum....
Hopefully belum terlewat lagi nak ucapkan Selamat Tahun Baru...
Moga tahun nie membawa seribu rahmat kepada semua orang...

Seperti tajuk di atas...
Walaupun dah agak2 lapuk...
Tetapi wajib juga di publish kan...
Berkisar tentang trip yang lalu...
Bagi yang belum baca trip Part 1 tu...
Silalah tekan click sini yer ------------> TRIP CH ...

Apa yg aku suka bila naik ke CH nie...
Adalah cuaca dia yg sejuk...dan warna warni sekitarnya...
Paling aku suka...pagi2 kuar jenjalan kat Pasar Brinchang tu...
Macam2 korang boleh tengok...
Jom skodeng gambar2 aku kat bawah nie...

My BFF & Danial...budak kecik tu br bangun tdo...
So, kenalah mama dukung...





Laluan nie la yg selalu jem...
Pagi nie..lengang aje jalannya...

Pokok Cactus yg so comey2!!

Macam2 jenis pokok ada jual kat cni...
Tapi 1 pun aku xbeli...
Becoz of..tangan aku nih 'panas'...
Tanam apa pun sume kira nak mati jer!!

Pokok bunga apa tah...bunganyer warna purple...
Macam bunga lavender aje...
Tapi xkan la nak ada kat CH...agak2la!!


Uuurrmmm..buah limau!!
Ada warna oren..ada warna hijau...

Versi teruja tgk fridge magnet!!

Tengok...fridge magnet pun ada macam2 warna...
Cantik jer dipandangan mata aku!!

Owh...yg ditayang itu...
Fridge Magnet pilihan hati la...
Wajib la beli...RM5 utk 3 fridge magnet...


Walaupun bantal2 sume tu comel2 belaka...
Tapi 1 pun aku xmerembat...
Saja suka ati nak amik gambar jer....

Macam2 sayur2 yg ada...
Sedia duit aje yer...

Nampak x...warna warni kan???
Aku suka tengok warna meriah2 camnih....
Terasa meriahnya hidup....poyo kan???

Bff aku nih..tengah borong apa tah...
Aku pun dah lupa..

Ini buah apa..sila jangan tanya aku...
Memandangkan aku hanya tau amik gambar aje...

Banyaknyer sayur2...
Macam2 warna..
Meriah jer aku nengok...

Owwhh...strawberry!!

Danial pun nak join the club aku amik gambar...

Tak abih lagi keterujaan aku kat Pasar Brinchang nih...

Add caption

Excitednyer...nak beli coklat nih...
Untuk diberi kat kengkawan ofis...

Tiap kali naik CH...aku mesti beli teh Strawberry  nie...
Tapi aku nak yg Cameron Valley punya yer...
Yang lain...xlayan yer...

Teruja la konon...


Teruja tengok fridge magnet..tiap kali datang..
Mesti ada corak2 yg terbaru...
Wajib la aku beli utk koleksi...

Sayur2an lagi!!

Cantiknyer bunga2 nih...
Sapa la nak bagi aku bunga camgini...
Ke kena beli utk diri sendiri...


Asal jalan sikit jer....nak tangkap gambar...
Memang poyo sungguh!!

Bff aku...budget macam model la tu...


Yang nie pun aku beli jugak..
Tapi warna purple yer...
Tak main la merah @ pink...








Saya rindu budak ini...
Rindu sangat2...
Walaupun awak noty...tapi awak tetap comel di hati saya!!


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~