Saturday, 15 June 2013

PERGILAH SAYANG...

Assalamualaikum...

Waktu n3 nie aku tulis...
Ucuk semakin lemah...Susu yang aku bagi pun dah xnak diminum macam selalu...
Dah 2 hari aku asyik kata....'Ucukkk...bertahan yer sayang.....'
Tapi ari nie...aku nak tukar statement aku....
Ucuk sayang....'pergi' la sayang kalau itu yang boleh menghilangkan semua kesakitanmu...
Air mata aku dah merambu-rambu waktu aku taip n3 nie...
Aku sayang dia...tapi aku tak sanggup tengok dia sengsara macam tu...
Lagi tak sanggup tengok dia diam xmo makan, xmo main...x aktif macam selalu...


UCUK...MOMMY SAYANG UCUK SELAMA-LAMANYA!!!


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~