Saturday 29 June 2013

HOOORAYYYYY...EXAM DAH ABIS...

Assalamualaikum...

Minta maaf banyak2 yer...Sibuk bebenar aku nie last week...
Bagi yang xtau aku sibuk pasai apa...Sila la korang jenguk ke S.I.N.I ... 
Habis sudah hazab aku menghadapi exam KPSL...
Actually, nie 1st time aku amik exam nie...
Sebelum2 nie, aku rasa malas nak pi amik...
Tapi tahun nie...tah hantu apa merasuk otak aku suh apply exam nie...

Dipendekkan cerita, aku xamik transport jabatan...
Biar aku susah...asalkan hati aku xsakit dengan perangai2 jebon kat ofis lama aku tu...
Untuk 1st day, aku drive sendiri ke tempat exam aku di Institut Teknologi Perak, Ipoh...
2nd day, aku pi dengan Miza, my ex-housemate...
And for the last day, aku tumpang kak Izan dengan Kak Ton, my ex-ofismates...

Untuk semua paper, aku boleh jawab seperti yang diminta...
Cuma xpasti jawapan yang aku bagi tu betul ke salah...
Yang pasti, memang xsempat nak panggung kepala...dan tangan sampai penat menyalin jawapan.....
Owhhh....lupa nak mention, exam KPSL nie boleh refer buku yer...
Bawak la sebanyak mana buku yang korang nak...
Tapi make sure buku yang betul dan telah di tagged untuk menyenangkan kerja-kerja anda menyalin jawapan yer...

Nie aku saja nak tayang kat korang paper exam aku yang warna warni nih...
Hahhh...nengok la korang...


Bukti aku dah selamat menghadiri exam dan dah boleh jerit....

HHHHHHOOOORRRRAAAYYYYYYYYY!!!!!!!


EXAM DAH ABIS!!!..


So, kita tunggu keputusan keluar ajer yer...
Kalau lulus.... ALHAMDULILLAH...
Kalu x lulus, get ready untuk repeat again tahun depan....



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~