Tuesday 11 June 2013

JOM MAKAN CUCUQ UDANG!!!

Assalamualaikum...
I'm back!!!!!!!!!!!!
Ok, aku dah terhutang beberapa n3...
Jadi ari nie kita tengok gambar dan citer sikit jer la yer...
Xberapa nak ada masa...so, sebelum tertangguh lagi...
Meh kita layan bersama yer...


Berdepan IPK ni ada 1 street...
Sila la korang terjah...
Kat situ ada makanan2 yg best!!!
Contoh...sila tengok gambar seterusnya!!!!

Haaahhh...nampak tangan BBF aku tu...
Siap thumb up lagi!!!
Maksudnyer...memang sedap la tu...
For me...Cendol nie boleh beat cendol Bismillah yg famous kat Taiping...
Dengan rasanyer...dengan kacangnyer...Memang tip top la...
Rate : 9.5/10

Tengok BFF aku dok pulun makan cendol...
Sampai xpandang kiri kanan dah....

Cucuq udang nie...memang best in town...
Nampak simple..tapi berjaya menawan hati aku n BFF...
We'll repeat this again n again!!!

BFF aku nie...dia memang prefer makan2 kat tempat camnih...
Katanya, gerai2 macam nie la yang sedap...
Kuah dan cucuq udang nie serasi...
Terasa macam xcukup sepinggan!!!


Korang pun boleh try makan kat street nie...betul2 berdepan dengan IPK Pulau Pinang...
Selain tu, ada macam2 lagi menu...tapi waktu kami serbu tempat nie...
Menu yang lain belum siap lagi...
Next time aku update lain...

Until we meet again...
Ccchhhoooowwww!!!!!!!


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~