Monday 5 August 2013

CORAT CORET MENJELANG HARI RAYA...

Yuuuuhuuuuu......i'm back!!!

Sambil jalan nak punch card....
Apa tengok2..xpayah nak heran sangat...
Iolls belum cuti lagi laaaaaa...
Cuti iolls x approve ok....
Ehhhh...auta semata-mata!!!!...
Aku yang x apply cuti...
Dah tu...kalu aku amik cuti pas raya....
Xkan belum raya pun aku nak bolot jugak...
Memang gila tamak la aku....

Wokey...iolls start cuti pada Hari Raya Pertama...
Diulang Raya Pertama...pasni jangan nak tanya2 lagi...
Penat tau, iolls nak jawab...
Udahla hati membuak2 nak raya...
Tambah hebat gelodak perasaan bila dengar lagu raya dok ulang berulang...
Hoiiii...bikin stress beb...
Sebelum raya nie keje kena siapkan...
Aku xnak nanti cuti aku x aman dan x tenang...
Xkuasa aku nak memikior pasai keje bila dah start cuti...

Cuti ari Ahad, teman abah dengan adik2 aku pegi beli baju raya...
Destinasi kami ke Megamall Pacific...
Boleh tahan ramai orang...
Aku xde beli apa pun...
Teman adik aku fitting baju....
Sempat lagi aku capture gambar dalam tu...
Memang dasar suka posing, kat dalam fitting room pun jadik...
Jom ikut aku jaja gambar....




Tudung tu 1st time aku pakai...
Hoiii...sedap betul kainnyer...
Sahih akan aku beli yang kedua & ketiga...
Memang dasar pemboros....
Nampak cantik terletak jer...
Tak payah nak adjust teruk2...


Menemankan Nadia beli jeans...
Sakan weiiii...kuar masuk try merai 5-6 helai...
Macam banyak benar la yang nak beli...
Padahal selai jer yg dia rembat...

Lastly, meja aku sakan penuh fail...
Nak kena settle b4 cuti raya...
Maka...faham2 la yer...
Aku dengan seikhlas hati nak bye bye kat korang....
Back to work!!!!!!!!



nota kaki : pada yang nak pulang ke kampung, sila berhati-hati di jalanraya, sila patuhi had laju yang ditetapkan yer...




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~