Tuesday 20 August 2013

RIANG RIA AIDILFITRI 1 SYAWAL ~ PART 1....

Ahhaaaaa....dah 13 Syawal baru gelut nak post entry raya...
Nak buat camne...sibuk ngalahkan YB...

Usah buang masa...meh dengar citer raya aku sefamily...
Raya tahun nie, mama suh pakai jubah...
Katanya nak bagi sedondon dengan the boys...
Walhalnyer....kami memang tiap2 tahun memang xpernah setting warna tema...
Semua pakai ikut suka ati sendiri jer la...
Seperti biasa...yang menepati warna tema hitam mutu keunggulan 
hanyalah mama, abah dan adik bongsu aku...
Aku dengan Syaza ikut cakap mama, kami pun bergaya la dengan jubah kami...
Sian baju kurung moden dengan baju kebaya aku...semua kena peram dulu...
Last2 sampai skrang pun aku xberkesempatan nak pakai...
Alamatnya, pakai buat baju Raya Aidiladha la nampak gayanya...
So, bergayalah aku dengan jubah merah menyala...
Jom skodeng gambar raya kami sekeluarga....














Scroll bawah lagi....














Tak cukup bawah tu...sikit lagi pleaseeeee....












On the way balik kampung di Lunas, Kedah...
Menziarahi pusara opah dengan tokwan...



Satu2nya adik lelaki aku...


Mulut penuh dengan rambutan...
Macam xjumpa rambutan setahun!!!


My luvly mama dengan jubah hitam...
Adik aku tu sibuk nak menonggek sekali kat mama...


Mama diapit adik2 aku...
Azif Syazwan dan Ida Syazana...


Gambar candid...nie mesti keje angah...
Xsempat nak ready lagi angah oooiiiiii!!!!!!


Si gediks 3 ketoi nie memang pantang...
On kamera jer memacam gaya kluar...


Orang beraya makan ketupat rendang...
Kami raya makan rambutan....


Aksi gediks santai bawah pokok rambutan...


Budak nie memang xabih2 nak tayang rambutan tu...
Dah la siap berebut lagi.....


Time ni otw balik Parit buntar...
Yang lain sume dah tumbang...
Maklumla malam raya, sibuk mengemas sampai tido pun lewat...


Juadah raya....meh scroll down lagi...mehhhh!!!














Taaarrrraaaa.....
Ketupat, rendang daging, mee kuah in da house!!!
Biasa la, raya...semua nak makan....semua buatkan teruja nak makan....
Kat umah aku...1st dengan 2 day memang penuh meja makanan...
Terlior lak aku nengok ketupat...
Sapa nak buat open house...sila jemput saya.....


p/s : RIANG RIA AIDILFITRI 1 SYAWAL ~ PART 2 will coming soon....
Doakan kerajinan aku bertambah-tambah yer... 





THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~