Wednesday, 7 August 2013

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.....

Dah balik kampung ke korang semua???
Ke aku sorang jer yang gagah perkasa masih dok kat ofis nie...
Dah tu...dah aku isi borang cuti pas raya...
Maka kena redho jer la...

Ohoooiiii....terbayang ketupat rendang mak aku...
Cecepat la kul 5...aku dah xsabar nak balik kampung nihhh...
Terbayang dah kampung halaman ku nan indah...
Ecehhhh...kemain lagi yer...
Macam la jauh benau kampung aku tu...

Dalam fb...macam2 dah deme upload...
Lemang, ketupat, rendang....bikin aku menggeletis jer 
kat kerusi ofis nih...
Meh la menyiapkan diri...kemas apa yang patut...

Dikesempatan ini, aku menyusun sepuluh jari memohon 
ampun dan maaf andai ada kata2 yang mengguris hati
 dan ada tingkah laku yang xberapa nak molek...


Pesanan untuk semua...

~ Berhati-hati di jalan raya, ingat orang yang tersayang menanti kepulangan korang...
~ Jaga makan dan minum, jangan over yer...
~ Raya lah secara berhemah, jangan terlebih budget...nanti ada yang makan maggi pas raya...
~ Kunjungilah sanak saudara di bulan mulia nie...mohon ampun dan maaf...
~ Sambutlah Hari Raya dengan sederhana, ingat...ada di luar sana yang xdapat nak beraya...
~ Lastly, jaga diri, hiasi peribadi...biar nampak cantik secantik baju raya yang korang pakai...




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~