Monday, 19 August 2013

SIBUK OIIIIII SIBUKKKKK.....

Hai semua.....aku kembali bersiaran.....
Selepas 12 Syawal...baru nak ada masa jenguk blog terchenta nie...

Nak buat camne...cuti raya semua orang sibuk raya...
Dah sah2 aku pun nak jugak cuti...
Habis cuti raya...Sambung plak aku orientasi kat USM...
Siap pakej 4 hari 3 malam lagi kat Desasiswa Cahaya Gemilang...
Penat xhilang, kena lak entertain adik aku si Syaza yang nak beli barang2 dia...
Dah tu...celah mana nak ada masa terluang...

Apa dia....citer pasai riang ria raya yer (gaya macam xberapa nak dengar)...
Owh...memang la ada...tapi buat masa nie...belum kuor lagi...
Masih diperam, tapi bukan nak buat pekasam...
Cuma belum sempat nak taip....
Sila jangan marah dan harap bersabar yer....


Aku up sekeping gambar raya...
Tantekkkk tak????
Biasa la...akukan memang versi gediks...
Dah xleh nak buat camne...
Memang pantang nampak kamera.....
Maka korang redha jer lah yer...



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~