Wednesday, 19 August 2015

ADA BINATANG MASUK RUMAH...





Balik petang semalam, Shira bagitau ada macam cicak masuk dalam umah...
Dia pun terkejut...
Ntah dari mana datangnya pun tak tau...
Kami pun tercari-cari...
Tengok2 dok bawah rak pinggan...

Kat umah nie, semua penggeli...
Pakat semua lari lintang pukang...
Tapi tak leh lawan Shira...dia siap panjat atas kerusi lagi...

Heroin kami Lin...dia yang bunuh bagi mati...
Aku takat tolong spray dengan Ridsect ja la...
Shira cakap binatang tu ada kaki macam cicak..
Tapi bukan cicak...ekor panjang...
Teruih naik bulu roma aku...

Nie la binatang yang buat onar semalam....
Takdan nak dok berehat dah kena ligan bunuh dia nie....






Binatang nie nama apa pun aku tak tau...
Malas amik port...
Masuk umah aku..alamat memang akan kena bunuh ja la...
Dah tu..takkan nak halau macam halau kucing pulakkan... 





THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~