Thursday, 13 August 2015

JAMUAN RAYA KLINIK...




Syawal dah nak sampai ke penghujung...
Cepat sungguh masa berlalu...
Sambutan Raya masih diteruskan...
Begitu jugak dengan jamuan Raya...

Tempat keje aku pun tak terkecuali...
Walaupun dah nak ujung2...
Apa da kisah...
Yang penting sama2 bergumbira...
Hahahahaa...gitu la kekdahnya...

Pagi ni, kena sampuk hantu pemalas...
Jadinya...malas nak taip panjang2...
Nengok gambor udah la ya....




Salam Aidilfitri dari kami semua...
Warga kerja Klinik Kesihatan Ibu dan Anak Taiping.




Hasil kreativiti Mr Hanif...
And aku bagi 10 bintang...
Suka sangat!!!!
Siap berphoto gedixx kat sini...




Actually, tempat ni adalah playground...
Biasa la nama pun Klinik..
Jadi dengan space yg ada ni..di convert jadi tempat jamuan...




Antara menu yang disediakan...
Jamuan ni secara tertutup...
Meaning, takda jemputan...
Mana muat wei...kalau panggil ramai2...




 Ini baru separuh ja...
Mana yang ada ja...
Yang takda tu..lain tahun la baru masuk erkkk...



Kek Rainbow...
Walaupun rupa di luar putih bersih...cam xmenarik ja...
Tapi isi dalam...so perfect!!
Ohhh...so cantikkkk!!!
Dah selamat dalam perut kita pun...




Antara my collegues...



Antara my collegues...




Lepas bacaan doa selamat...
Apa lagi...makan la....
Pilih la mana yang sesuai kat tekak masing2...




Main menu...harusla nasi...
Nampak...lauk pauk yang menyiurkan...
Buntang kejap tengok ikan tu...
Yummilicious!!!!!!




Terkesima tgk roti jala nie...
Why so cantik??...
Sayang nak makan....
Tapi aku belasah makan jugak...




Opsss....lupa plak nak bukak bekas sebelah tu...
Dalam tu ada satay...




Lagi...makanan...




Laksa pun ada...
Tapi bila banyak makanan camni...
Tak termakan semuanya...




Ehhhh...elok habis citer pasai makan...
Muncul pulak minah baju biru nie...
Sibuk nak interframe...




Last but not least....
Kami seluruh warga kerja KLINIK KESIHATAN IBU DAN ANAK TAIPING
mengucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI"
Maaf, Zahir dan Batin...




Dan saya pun menyusun 10 sepuluh jari mohon ampun dan maaf ya...
Andai ada kata2, tulisan dan perlakuan saya yg menyinggung hati anda semua...
Salam sayang dari saya...
IDA SUZIANA...














THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~