Wednesday 5 August 2015

GAME GEDIK!! ...



Hidup kita nie kadang2 mudah terhibur...
Kenapa aku cakap camtu???
Ya la...kadang2 pasal benda kecik ja kita bole bergelak ketawa...


Game nie berjaya menghiburkan aku hari nie...
Serius gelak bagai nak gila...  
Akibat terjangkit drpd BFF sendiri...
Aku join main game kat FB nie...
Sekali kluar keputusan camtu...
Mau nya aku tak gelak...
Aku nie...dah la bukan kaki layan citer Korea bagai ni...
Jauh sekali nak ber Kpop...
Nak jejak ke Korea pun tak tentu lagi....














Lawak la kawan2 aku nie...
Siap suruh terbang pi Korea lagi...
Tapi macam yang aku mention...
Taste aku masih lagi lelaki Melayu...
Game nie just untuk suka2 ja...
Apa pun... berjaya la buatkan aku tersenyum!!


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~