Tuesday 18 August 2015

JOM BER "WESTERN" DI CLASSIX 253 CAFE...




Hari tu turun Ipoh melawat ayah housemate aku...
Cam biasa la...aku dengan Lin...
Pas dah abis melawat tu...
Perut plak lapar...
Tetiba Lin suggestkan makan kat Classix 253 Cafe...

Before this aku ada juga dengar citer...
Kat sini murah, ramai orang dan unik...
Dan alang2 bercanda...jom la jengah...

Sampai2 ja...memang betul pun...
Penuh orang...
Tapi tu semua tak menghalang agenda kami...

Kami pilih untuk duduk makan di dalam..
Kalau nak duduk di luar pun bole...
Tapi sebab 1st time...kena la dok di dalam...
Tengok apa yang menariknya...


Namapun classik..memang dalamnya classic...
Ada basikal tua yang orang dulu2 pakai...
Siap ada tempayan besar...
Memang mengingatkan pada zaman aku kecik2 dolu...



Macam zaman sekolah rendah dulu...
Tulis papan hitam guna kapur...




Di papan hitam tu kita bole tulis comment...
Tulis la apa yg saja asalkan yang yg murni2 ja yer...



Tengok papan belakang tu...
Meriahkan??



Dari segi menu pulak...
Memang di sini lebih kepada Western...
Dan yang membuatkan ianya menjadi pilihan...
Sebab harganya yang murah...
Sekarang nie, semua orang nak berjimat...
So, memang sesuai la dengan bugdet kita yang ciput...





Kalau tak silap..kat sini ada buat "Happy Hour"
Dah macam supermarket gitu...
Kalau datang dalam jam 5-7 malam...
Korang boleh order menu 'Happy Hour' yang semestinya lagi jimat...


Tapi bagi yang tak sempat...
Korang bole order Jumbo Set...
Itu pun pada aku dah cukup berbaloi...


Aku Order Jumbo Set Chicken Chop dan Lin pulak Meat Ball Cheese meletops...
Bila tgk balik gambar ni...terus lapar...
Macam nak berlari ja pegi makan balik...









 Kalau tak silap aku...Cafe nie ada di beberapa tempat...
Fair Park, Silibin dengan Bercham....
Kami makan kat Fair Park ja...


Bagi yang mengidam nak makan Western macam kat atas...
Laju2 la pegi cari kat sana ya...
Alamat aku kasi kat bawah...
Selamat ber WESTERN uolls...



Classix 253 Cafe, 
50, Jalan Ghazali Jawi, Taman Ipoh, 31400 Ipoh, Perak




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~