Thursday 12 September 2013

MY 1ST CLASS AFTER 11 YEARS....

Story On 6 & 7 September, 2013

Selepas 11 tahun meninggalkan dunia assignment, kelas, tutorial dan quiz...
Akhirnya, aku kembali mengulanginya sekali lagi... 
Sungguh xsangka, cepat betul permohonan aku diluluskan pihak USM... 
Maka, kembali la aku bergelar 'PELAJAR PJJ'.... 
My 1st class selepas sekian lama on 6 September 2013...
Kat USM, we called it Sidang Video...
Lecturer akan berada di Pusat Video dan kami, student2 semua akan duduk dalam class yang ditetapkan mendengar sidang video tu... Dari situ lecturer akan brief topik2 yang ditetapkan...Selain tu, sidang video nie, boleh didengari di semua Pusat Wilayah....Xkira lah kat Kuantan ke, Melaka ke, Kuala Lumpur ke ...even kat Sabah dan Sarawak pun available yer...
Moralnya, menyenangkan untuk student2 yang jauh dimata tapi dekat di hati...


This is my 1st class...Pengantar Pengurusan...
Lecture by Dr Nasina....
Catat rekod, class nie mmg full house...Aku yang datang awal nie pun kena duduk kat tangga, okkkk....
Bayangla kalau yang datang ngam2 soiii tu....
Pakai boleh dengar dari muka pintu jer laaa...
Nasib la class 1 jam jer...kalau tak...mau keras punggung aku lama2 dok kat tangga...
Nak belajar.....kenalah bertabah hati limpa jantung yer!!!!!

IDA SUZIANA....
Sila belajar rajin2 sampai GRADUATE with flying colours....




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~